BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 1 Ogos 2010

~keberadaanku di Bumi ukm~

Alhamdulillah syukur padaNYA...
akhirnya niat utk datang ke ukm tercapai juga....terima kasih buat sahabatku azimah yang sudi mbelikan tiket bas dr segamat ke seremban..tepat jam 12 tghari hari jumaat/30hb julai, bas transnasional yang aku naiki bergerak utk sampai ke destinasi..Alhamdulillah sepanjang 3 jam perjalanan, tiada perkara buruk yang berlaku...dan selamat sampai ke destinasi di ktm seremban..

sampai je di ktm seremban...masyaALLAH, ramai sungguh manusia di situ...tak tau plak hari jumaat tu kebanyakan pelajar asrama bercuti pulang ke kampung...tu yang meriah smacam ktm sremban...kalau dah ramai, mcm biasalah..nak beli tiket ktm trpaksa lah beratur panjang..hu2

tiba di ktm seremban, aku dah berjanji dengan seorang kwnku Wati utk tunggu di ktm..setelah menunggu, jam 3 lebih akhirnya berjumpa juga kami setelah lebih kurang 2 bulan xjumpe..

naik ktm dalam jam 430 petang..keadaan manusia yang sesak masa nak tunggu ktm menyebabkan kitorang berebut2 masuk dlm ktm..hu2..sampai ukm dlm kul5 lebih...

Alhamdulillah, sampai juga kami kat ukm...rasa mcm dah lame xdatang ukm..emm sebenarnya tujuan datang sini sebab nak uruskan hal konvo dan jpa..

31 hb hari start amik jubah konvo..sebab tu lah dtg ukm 30hb hari jumaat..=)

jubah konvo pun dah amik dengan wati...emm beratur panjang tu beselah..selesai je amik jubah konvo n cenderamata,...plan ngan wati nak p kajang...akhirnye p jugakla kami...berjalan sakan kat kajang sampai petang..hu2..lpas dr kajang tu,,xterus blk ukm..tp p bangi plak sebab ada pasar malam kat bangi..hehe..tp memang meletihkan sekali..bese lah,kalo da seharian berjalan mesti badan rasa letih..hu2..

baru 2hari aku berada di ukm...tp dah p berjalan..=)
insyaALLAH aku akan menetap di ukm sehingga lah tibe waktu konvo nanti 9hb Ogos 2010...
4hb-10 Ogos ade pesta konvo UKM..sahabat2 jemputlah datang..(^_^)

0 comments:

~kite tengok sape paling bnyk score~