BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 11 Ogos 2010

~konvokesyen-38 2010 UKM~



Syukur Alhamdulillah ku panjatkan kpada Yang Maha Esa....

tepat jam 9.00 pg 9/8/2010 hari Isnin, berlangsunglah sidang konvo ku...
disebabkan sidang fakulti kami waktu pg, awal2 pagi lagi sudah membangunkan diri untk mempersiapkan diri menghadiri sidang konvo...

mak ayah ku, akak n adik2ku berangkat dari melaka pkul 4 pagi dan akhirnye selamat tibe di UKM jam 730 pg..Alhamdulillah perjalanan mereka sume selamat...bahagia nye rasa nampak kelibat mereka...

mak ayah ku trus ku hantar ke dalam dewan konvo (dectar)...dan yang lain2 terpaksa la duduk diluar sebab pas masuk hanya 2 sahaja.. dan aku n kawan2 yang lain beratur di luar dewan..time tu mmg kecoh sekali borak ngn kawan2 yang akan same naik pentas...=)

sempat berposing lagi...;D

jam 9.00 para graduan diminta masuk ke dalam dewan..time tu mak ayah da masuk dalam dewan terlebih dahulu, perasan masa masuk dewan tu..rasa terharu sgt..mencari2 kelibat mak ayah kat dlm dwan tu..tp xjmp pun..sbb ramai sgt..hu2

majlis konvokesyen sidang kami dtangguhkan pada jam 1230..sepatutnya pukul 12.00 dah tamat, tapi xtau lah nape leh lambat time tu..hu2..tp akhirnye tamat juga sidang kami..

bila keluar dewan,,,,emm keadaan amat sesak sekali..time tu kelam kabut cari mak n abah..hu2..
dahlah mak n abah xde pegang hp..dalam keadaan sesak masa tu,, mmg ssh nak cari kuarga masing2...tp Alhamdulillah akhirnye bjumpa jgk kami...tp memang sesak sgt kat luar dewan..nak bgmbar ngn kawan2 memang xsempat lah..msg2 sbuk dengan family sendiri..

abg ude n akk ipar ku datang juga tapi lambat...dpt la sejambak bunga dari akk ipar..dan paling best, mak pun bagi bunge jgak..terima kasih mak..syg mak..=)

terima kasih juga buat kawanku hajar & hafiz yg sudi datang dan memberi hadiah comel..
xlupe jgak buat angah & isteri dia yang bagi sinchan comel..=)

sempat jugak bergambar dengan family...tp keadaan cuaca time tu agak panas...jadinye,,xbanyak sgt pic yang dpat di tangkap..xpela..wlaupn ckit, ttap ad kenangannye..

akhirnye,..berakhirlah pengajian ku di UKM selama 3 tahun mengharungi pelbagai cabaran n dugaan...ilmu yang dcurahkan oleh pensyarah2 di UKM akan diingati dan diamalkan untuk masa hadapan...dan pertolongan kwan2 sperjuangn dalam menuntut ilmu amat dhargai..

kenangan pahit manis bersama sahabat2 di UKM..xkan pernah ku lupekan...



3 tahun pengajian UKM memberi seribu satu makna buat diri,
xkenal erti penat lelah meneruskan perjuangan mencari ilmu,
akhirnye kami berjaya mendapat segulung ijazah,
terima kasih Ya ALLAH...

kini..tiba masanye melangkah ke dunia yg lebih mncabar...
Ya Tuhan..smoga Kau permudahkan segala urusanku..
berikanku kekuatan dan semangat serta ketabahan dlm menempuhi onak duri n liku2 kehidupan ini..teguhkan imanku agar tidak tersasar dari jalan MU...amin





0 comments:

~kite tengok sape paling bnyk score~