BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 1 Februari 2010

~ terasa letih~

~SaLam Ukhwah~

sejak kebelakangan ni, rasa diri ini terasa amat letih sekali...mungkin terlalu sibuk menyiapkan tugasan yang perlu disubmit sebelum cuti ni...

rasanya cukup letih sekali untuk meneruskan kerja ni....ya, aku perlukan rehat, tapi bagaimana nak rehat, bila kepala ligat memikirkan psal tugasan dan perkara2 lain...:(

Ya ALLAH,,,,sungguh!! hambaMU ini amat lemah sekali...Kau berikanlah hambaMU ini sedikit Kekuatan dan Ketabahan dalam segala urusan ini....

kadang2 hati rasa tiada kekuatan, tiada daya,..lemah semangat untk melakukannya,,,tp aku tau KAu selalu disisiku....KAu sahaja tempatku meminta pertolongan....

Kau permudahkan hambaMu ini dalam mempelajari ilmuMU ya ALLAh...

ketika ini,,,,rindu pada keluarga terasa menggunung sekali..rindunya....
Aku mohon padaMu Ya Allah..lindungilah mereka orang yang aku sayangi dan kasihi...
jauhkanlah mereka daripada perkara2 yang tidak diingini....

kepada kawan2 ku juga...rindunya pada mereka..telatah mereka..
untuk kawan2 ku.,, maafkanlah diri yang serba kekurangan ini andai pernah menyakiti hati kalian....
Ya ALLAh..Kau lindungilah mereka, kawan2 yg aku sayangi n kasihi,...berikanlah mereka kekuatan dalam mghadapi dugaan yang semakin mencabar...


kini semakin larut malam,, jam hampir menunjukkan awal pagi akan tiba...esok pagi perlu jalankan tanggungjawab sbg pelajar...(pergi kuliah)

keletihan dalam melakukan setiap pekerjaan, pastinya akan mendatangkan kemanisan yang pastinya membuat kite tersenyum puas....(",)

~Insan yg lemah~

0 comments:

~kite tengok sape paling bnyk score~